Leden

Je to zvláštní takhle zpátky koukat na uběhlý měsíc.

Leden byl zvláštní, Eliáš se rozhodl, že občas bude přespávat ve školce. Což je pro mě trochu úleva. Na druhou stranu mi ten den přijde divný. Jako kdybych byla bez ruky. Začínám pociťovat jakousi ztrátu. A to Faník ještě není ve školce!

Povedlo se nám, ale si chvíle v lednu zpříjemnit. Byli jsme se podívat na krásné prohlídce místního muzea a na výstavu loutek. (Kluci se dozvěděli pověst o kanci Vojtovi a Elda o tom mluvil ještě ze spaní.) Taky jsme několikrát navštívili hrací koutek v cukrárně. Bohužel víkendy se točili kolem připravované rekonstrukce. Až na jeden, kdy jsem muže přesvědčila, že musíme vyrazit za rodiči na hory. A ten den byl perfektní balzám na naše dost pocuchané nervy.

Navíc se nám docela vyhýbali choroby. A téměř celý měsíc jsme zvládali. Na konci měsíce Eli začal smrkat a Fanda chvilinku za ním.

Nějak v půlce měsíce jsem přišla o kuchyni. Od začátku ledna jsme se postupně stěhovali o patro výš, abychom mohli začít s opravou našeho obytného patra. Nikdy jsem si vlastně neuvědomila, jak je kuchyně opravdovým srdcem domu. Teď to srdce není a je to cítit.
Nádobí myjeme v koupelně, kde máme i rychlovarnou konvici.
Klučičí čistá ložnice se změnila v pokoj s hračkami (bordel je všude a jen málokterý večer mám chuť je donutit k tomu, aby si ho uklidili. Má chyba, vím...)
Naše ložnice se moc nepřetvořila, jen jsme do ní přenesli počítač.
A pak tu je naše "komunitní centrum", které bývalo pokojem pro hosty. Manželské postele jsou podél stěny a slouží jako gauč. Uprostřed místnosti je náš jídelní stůl a povedlo se nám sem implementovat i skříňku s televizí.

Zbytek nábytku a věcí tak nějak zabraly garáž. Schodů na každodenní pochůzky je to požehnaně. (Třeba mi to trochu pomůže s kondičkou.)

A ač se to snažím všem zúčastněným zpříjemnit, jsou dny kdy na to nemám. Nikdo nespolupracuje a všichni něco hned potřebují. A je to děsný!

Vzhlížím k blížícím se pracím a doufám, že už bude brzy klid. (Než si vymyslíme další "bejkárnu".)

Fotogalerie za leden. 

Fotogalerie z rekonstrukce.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová