Nezapomněla jsem...

...že mám blog. A dokonce i nějaké ty čtenáře. :)

Pravda je taková, že se mi prostě nechtělo nic psát.
Mohla bych se vymlouvat na nedostatek energie, času, že jsem přes polovinu prázdnin nebyla doma atd. Jenže mě se doopravdy nechtělo.

V září jsem si začala říkat, že by možná stálo za to se s vámi rozloučit a oznámit konec téhle blog-éry.
Psát o tom, jak to u nás vypadá bídně? Vždyť koho to zajímá?! Nebo spíš KDO by to četl?!

Ale i přes to všechno, jsem se nakonec rozhodla pokračovat. Jen to pravděpodobně bude trochu méně časově náročné - pro mě. Neslibuji, že budu přispívat pravidelně. Ale slibuji, že občas sem něco hodím.

Brzy se pokusím napsat článek o našich prázdninách (ale ti co mě sledují na instagramu, ví jak naše prázdniny probíhaly).
Taky se podělím o probíhající rekonstrukci. (Z které plyne i obrovská nechuť něco - cokoliv dělat, než se přestěhujeme do patra.)
A v neposlední řadě se naše domácnost rozroste o dalšího člena... se kterým se vám také pochlubím.

Takže neumřela jsem pod hromadou špinavého prádla, nebouchla mi ještě vzteky hlava a kluci (žádný ze tří) mě ještě nezničili.

Doufám, že vám všem se prázdniny podařily a že své věrné čtenáře jsem ještě neztratila!




Komentáře

  1. S tímhle stavem, kdy bych blogování nejradši pověsila na hřebík, už bojuji delší dobu. Však víš. Asi jsme dospěly do stádia, kdy se prostě musíme vyrovnat s tím, že už nás to nenaplňuje tolik jako dřív. Ale není špatné si blog nechat pro ty chvíle, kdy má člověk potřebu přece jenom něco napsat :-)
    Jsem moc zvědavá, o jaký přírůstek do rodiny se jedná! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že jsem ve fázi, kdy mě nenaplňuje nic. Takové osobní vyhoření... Vše co poslední dobou dělám, dělám jen ze zvyku. Čekám, až to přejde, ale spíš se to zhoršuje. :/

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství