7/2017

Eliáš dobral antibiotika a v úterý jsme měli jít na kontrolu. Ta ale proběhla po telefonu, protože doktorka měla čekárnu plnou chrchlajících dětí. S doporučením ať do školky nastoupí až po prázdninách. To znamená, že Elda strávil čtyři týdny doma, z toho dva a půl týdne upoután na lůžko. No, nebylo to období na které někdo z nás bude rád vzpomínat...

Faník pln síly řádil jak jen to šlo. A protože jsme dostali povolení na půlhodinové procházky v rámci Eldovo rekonvalescence, využívali jsme jí plnými doušky.

Ve středu jsme jeli navštívit novorozenou sestřenku. A naprosto mě odrovnalo, jak se k ní kluci nádherně chovali. To, že má rád Eli miminka vím, ale že i náš Faník bude tak nežný vůči té drobné víle! Jsem z nich naprosto nadšená!

V pátek už jsme balili a v sobotu vyjeli do Krušných hor. Kde jsme bobovali a sáňkovali a stavěli sněhuláka. Aspoň trochu jsme si tu letošní zimu užili. Jen nás překvapilo, jak Fanda absolutně nesnáší sníh! S něčím takovým jsme my, rodiče zamilovaní do poletujících sněhových vloček a promrzlých prstů nepočítali. A tak jsme na další týden museli lehce poupravit program...

Komentáře

  1. Cheche, mladší dítě nenávidějící sníh, to mi taky něco připomíná :))) tak snad už bude hezky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem to u tebe četla, říkala jsem si, že u nás to určitě nebude tak strašný :D Bohové mě slyšeli a smáli se... je to stejný :D

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová