4/2017

Ráda, strašně ráda, bych napsala, že tento týden byl lepší jak ten minulý.
Ale to bych lhala. 
Ve středu mě nakrkla památková péče a mám chuť se na nějakou dotaci od města vy...prdnout. Do toho se Fandovi vrátil zpátky ten samý kašel, jen co dobral kapky. Takže jsem šli zase zpátky k doktorce, pro další dávku sirupů.
Jelikož Elimu bylo pravděpodobně líto, že Faník má pořád nějaký sirupek, tak od páteční noci má telotu 37,5-40,2.
Já se od středy pořádně nevyspala. Manžel už je taky napokraji sil.

A nemyslím si, že v tom dalším týdnu bude o moc líp... 

Komentáře

  1. Bude líp, už je půlka zimy za námi,dny se prodlužují a jaro se pomalu chystá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím a uklidňuju se tím... dneska jsme ale přišli s Elim od doktorky se zápalem plic. Špatně se mi teď věří, že jednou bude líp...

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová