Předsevzetí

Ač si je obvykle nedělám, letos udělám vyjímku. Je totiž pár věcí, které bych chtěla ve svém životě upravit a nebo na nich pracovat.

1. Můj vztek a vnitřní klid
Kdysi za mnou chodilo pár lidí, protože jsem pro ně představovala oázu klidu. S dětmi se to nějak změnilo a když mě na to jedna moje kamarádka upozornila, přinutilo mě to se nad tím zamyslet. Dřív jsem rozdávala klid, protože jsem ho sama cítila. Teď to nějak nejde, klid zmizel. A proto jsem se rozhodla, že ten nový rok budu hledat svou ztracenou nirvánu.
A přestanu se už rozčilovat. Protože mám pocit, že od té chvíle co mám děti, tak se příliš často rozčiluju. A tomu chci udělat přítrž. Od té chvíle co se ze mně stala matka bojuju se svým vztekem. Nemyslela jsem si, že jsem až tak vzteklá.

2. Trávit víc času venku a víc se hýbat
Asi netřeba to nějak víc rozebírat. V lednu mi začínají rehabilitace kvůli zádům a kyčlím. Až to skončí, tak si musím najít čas na nějaké další cvičení.
A mám pocit, že co Eli začal chodit do školky, tak jsme nějak přestali chodit ven. A pořádné procházky mi začínají chybět a nejen mě ale i klukům. Proto každý den aspoň na hodinku ven! Všichni čtyři!

3. Lépe si zorganizovat čas a udělat si prostor na psaní
Čas, neuvěřitelný boj. A to jsem si myslela, že s jedním dítkem doma ho budu mít "habakuk", ale nepovedlo se. Nemám ho vůbec a ocitla jsem se v kolotoči vaření-školka-spaní-něco-spaní. Proto si bude lépe organizovat čas a začnu se víc věnovat jak psaní, tak i blogu.

4. Zajistit klukům hezký společný hrací čas
Pomoci jim se dohodnout a hrát si spolu. Nechci jim stále asistovat, ale Fanda je trochu vzteklý a Eli zase trochu moc citlivý. Takže je musím neustále usměrňovat.

Čtyři body a snad se mi podaří je všechny splnit.

Děláte si plány/předsevzetí? Dodržujete je? A máte nějaká zajímavá předsevzetí? 

Komentáře

  1. Předsevzetí si dávám, ale nikdy nedopadnou…
    1)Vztek - nikdy jsem nebyla klidná, v době mateřství doma jsem byla taková více napjatá, ale jakmile jsem začala pracovat, tak to stouplo o 300 %. Nestíhám nic, děti, práce, děti, spát. A pořád dokola. Čtyřikrát týdně trénink hokej, holčina naštěstí tréninky ve škole, nechci to ale vidět příští rok. Pořád se rozčiluju, že dělají kraviny a něco jiného, než mají. Taky jsem si řekla, že se budu více hlídat, ale jakmile mě něco naštve, okamžitě vylítnu.
    2)Trávit víc času venku a víc se hýbat – já s dětmi vždycky lítala ven, utíkala jsem z toho vězení doma. Ale když máš doma klid, tak proč utíkat, že? Já si slíbila, že musím začít pořádně jíst a začít zase sportovat. Sport mi chybí, tak věřím, že děti mě donutí k tomu, že už se nebudu vymlouvat.
    3)Zorganizovat si čas – tak to mám vychytaný. Doma rozvrh s kým kdy kam :-) U tohoto bodu chci spíš fakt upravit to jídlo (protože pořádně nejím a pak kynu) a psaní… už mě nikdo nečte :-D
    4)Společný hrací čas – někdy je nechám, ať si to vyřídí samy, i když se zmydlí. Časem spolu nebudou chtít být, tak ať se užijí teď.
    Moc Ti držím palečky. Já s tím stále bojuji, ale budu Tě sledovat.Tvé pokroky budou pro mě inspirací.
    Vlkouš

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství