5-6/2016

Pondělí začalo nevlídně, aspoň pro mě. Vstávala jsem levou ani ne nohou ale rovnou půlkou a už jsem si říkala jestli takhle bude cely tyden bo to potěš koště... Naštestí jsme si daly kávu s kamarádkou a to mě celé ráno utěšovalo. A odpoledne už mi bylo o trochu líp. A to i přes opětovné vytírání našeho záchodu, protože Eli začíná experimentovat. (Tentokrát se rozhodl, čůrat do nočníku ve stoje od umyvadla... O-O Taky si myl ruce v záchodové míse i s jeho výtvorem... Jestli nic tak tohle mě zničí!)

Další tyden jsme si dělali procházky a na cvičení jsem musela být sama s oběma prcky. Protože babička nám nastydla. A byl to teda zápřah. 

O víkendu jsme byli doma, protože mě zase zmohla nějaká viróza. Naštěstí kluci to ode mě nechytli. Zato jsme pracovali na ložnici. A konečně udělali Elimu postýlku! Roztřídila jsem ale taky všechny papíry! Takže produktivní víkend...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová