Dovolená po dovolené

Myslím, že nejlepší způsob jak trávit dovolenou je buď být doma a nebo po dovolené ještě mít dojezdovou dovolenou doma.

My se vrátili ve středu a potřebovala bych ještě tak dva dny, kdy bych vyluxovala, vytřela, vyprala a vyžehlila. A byla bych spokojená, jenže nežijeme v ideálním světě a tak jsem ve skluzu a v depresi, že tu je všude bordel... Stihla jsem vyprat, nakoupit a utřít prach...

A dovolenou jsme si užili jak jen to šlo. Od středy do pátku měl Eli vysoké teploty, že jsem i na snídani chodila raději jako poslední, aby se ostatní nebáli, že mám s sebou nemocné dítě. V pátek přijel muž a horečky zmizely. Elimu jsme nasadili klidový režim, že druhý den půjdeme na procházku. Od soboty proto pršelo. Přestalo až ve středu, kdy jsme jeli domů...

Komentáře

  1. ...klasika :) tak příště snad bude líp...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště si s sebou vezmu chůvu! :D Nebo dědu s babičkou...

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství