13.-16. Týden

Výpadek se odehrál především proto, že Eli rozbil náš počítač a další už pořizovat nechceme. A také kvůli tomu, že jsem neměla mobil. (Ještě, že jsem si udělala i zálohu na pc... :|)

Během této doby jsme se všichni tak nějak zžívali dohromady. Už jsme dokonce i byli v restauraci (všichni) a v Letňanech na nákupech. 

Na dopoledne jsme zařídili hřiště na zahradě. Takže s oběma proztím sama chodit nemusím. 

Eli se občas kousne a nechce vůbec poslouchat. Proto se učím mu více věci vysvětlovat a být v klidu. I když mě to občas pěkně vytáčí. Taky minulý týden poprvé zkusil ochutnat bráchu, tj. kousnul ho. Nakonec to sám obrečel, když Fanda spustil svůj nářek. 

Eli taky oslavil své druhé narozeniny a Fanda svůj první měsíc. Články budou.

Velikonoce byly super - i když tady sněžilo. Kluci ještě letos zůstali doma a prý příští rok půjdou na koledu. Jsem na ně zvědavá. 

Taky jsem přesvědčila muže, že musíme pořádně uklidit. V rámci toho i vymalovat, to už jsme si odsouhlasili, teď jen musím počkat na vhodnou konstelaci. Minulou neděli jsme proto předělali ložnici a přizpůsobili ji pro všechny. Jen Fanda si na svou vlastní postýlku musí počkat. Prozatím je v té lineťácké a pak se uvidí. Nejspíš pořídíme novou velkou postel Elimu. 

Příští týden se vrhneme na další pokoj. Nejspíš na kuchyni... ^^

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství