35 - 40 tt

Zápisky vznikají od 26. ledna do 28. února 2015.

35. týden
Tak a už to začíná, posledních pět týdnů těhotenství... Posledního mého těhotenství (pravděpodobně). Začala jsem balit tašku a připravovat věci pro F. Následně jsem zkonstatovala fakt, že tohle těhotenství je úplně jiné. Eli se nosil (v břiše) úplně lehce, kdežto F. se musí neustále kroutit a nohy má tak blbým směrem, že každé jeho kopnutí u mě vyvolává neskutečnou bolest žaludku. (Nehledě na to, jak se mě snažil utopit, když mě kopnul do žebra při pití. A když u ž jsme u těch žeber... Jak je možné, že ty pohyblivá žebra bolí víc než ty co jsou pevně spojená hrudní kostí?! Nemělo by to být obráceně?!)
Abych ale nebyla zcela negativní. Objevil se u mě syndrom matky-těšitelky, tak strašně se těším, až tu konečně F. s námi bude. Každý večer, když ve vaně "rozmlouváme" mu vysvětluju, jak se na něj všichni těšíme a jak ho už teď máme rádi...

36. týden -9. měsíc
Ode dnešní kontroly budou kontroly už každý týden. To je věc! Vše v pořádku a dokonce mě vzala i na kontrolní ultrazvuk, aby mi ukázala jak se F. v břiše daří. Jediné, co mě zaskočilo je váha. Celých 81,9 kg! Za chvíli budu vážit víc jak manžel :D

Ale těším se, čím dál tím víc. A nejen já, ale i Eli začíná chápat mimino v břiše a neustále kouká, jak se mi to v něm mele. Jediné, čeho se stále obávám je ten pobyt v nemocnici. Čtyři dny bude malý jen s mužem. Samozřejmě on se umí postarat, ale stejně. On není já. A Eli to umí dát pěkně najevo, že chce být s mámou... Prostě se toho trochu neustále obávám.

Na konci tohoto týdne se ozvali poslíčci. Trochu jsem doufala, že už to začíná a F. už bude brzy s námi. Naštěstí jsem to ale rozchodila...

37. týden
Tak začínají nám monitory... Páni, nějak to vážně uteklo. Byly chvíle kdy jsem myslela, jak hrozně se ten čas vleče. A teď najednou mám pocit, že to vážně rychle uteklo! Ale tolik k úvodu...

Během tohoto týdne se neobjevily žádné nové příznaky, dokonce ani blížící se porod se neukázal. A já tak trochu doufala, že by F. mohl chtít jít na svět dřív jak brácha. I když třeba čeká taky až na tu Rybu a Koňě (horoskopy). Protože Eli ten si počkal na toho svého Berana.

38. týden
Chtěla jsem si stěžovat, jak byl tenhle týden hrozný. Bolelo mě ležet na boku, na zádech stát a doktorka mě na monitoru uklidňovala, že mám ještě dost času. 
A zrovna když jsem přecházela do dalšího týdne... Se to stalo.

39. týden
Porod!

40. týden Naštěstí neproběhl! :)

Komentáře

  1. Gratuluju! 40.tt je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem!! Tiez som rodila na prelome 38. a 39. tt. A tirz mi dr hovoril tri dni predtym,ze na porod to nevyzera ani z rychlika :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová