9. týden

Pondělí, tak jsem umyla okna a ... Budu zase přenášet. Je to jasný! Taky jsme si konečně hráli s modelínou a u Eliho to teda zabralo. Jinak se mi nikam nechce chodit. Takze dopoledne chodíme na terasu jezdit na Pukym a odpoledne mě buď manžel přesvědčí na procházku a nebo jdeme na zahradu za pejskem.

Úterý a další monitor. A podle doktorky se stále nic neděje. Už mi z toho těhotenství trochu hrabe. Moc si přeju mít to už za sebou. Ale také o to víc si uvědomuji, že je to moje poslední těhotenství. (S velkou pravděpodobností - protože nikdy neříkej nikdy.) Navíc se na našeho malého F. hrozně těším a vypadá to, že i Eli. Taky jsem vyprala vnitřek kočárku! Takže s přípravami už finišuju! 

Středa, Eli byl z kočárku korbičky nadšený! A neustále předváděl miminko. Až si odtáhl jídlo do korbičky, korbičku před televizi a vypadal moc spokojeně. Až mi ani nevadí, že tu korbičku budu muset prát znovu! :D

A zbytek týdne ani nevím co jsme dělali. V pátek jsme jeli do myčky umýt konečně auto. A v sobotu jsme jeli do porodnice. Neděli jsem strávila v nemocnici. Takže nic zajímavého jsem nedělala, jen zapisovala kojení, kakaní a čůrání a čekala na návštěvní hodiny! :) Hlavně ted na Eliho a jeho reakci na bráchu a jak bude koukat na mě. Šokoval mě. Zřejmě to bylo tím, že byl unavený a musel spát bez mámy. Ale jen co jsem otevřela dveře, tak se ke mně otočil zády a začal svou ne-sekvenci. Nakonec bylo vidět, že ho zajímá co to leží v postýlce, ale první si musel prohlédnout deku se slonama. Obrázky s mimi a já? Já zůstala někdy hluboko pod amébami... Děda s bábou ho omlouvali, že má dneska špatný den, ale prostě jsem si to představovala  trochu jinak... 
Jsem zvědavá jak to bude doma a popravdě ta dnešní návštěva mě utvrdila v ještě víc v tom, že se domů víc a víc těším. 
Je to prostě výzva!

Komentáře

  1. Jsem zvědavá na ten popis porodu! Koukám ještě že jsem tam tu Bibinu neměla, třeba bych byla připravena o iluze... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dneska se tu za námi byli podívat a super. Eli bráchu akceptuje, sice pomalu ale za toopravdu hezky. I mě povýšil už nad velrybí trus :D

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství