28 - 34 tt

Zápisky vznikají od 8. prosince do 25. ledna 2015.

28. týden
Tak teď prý začíná třetí trimestr. Nějak se necítím na to, že mi zbývají tři měsíce do porodu... Pořád mám takové to zaseknutí typu: "Cože, jako fakt už?!" A to jsem si říkala, že tohle své poslední těhotenství si užiju! A ono už je skoro po něm!
A jak jsem měla radost, že se mi povedlo kilo nabrat, tak kvůli nevolnosti z hor mám zase 76 kilo. Další kontrola mě čeká až za dva týdny ale nějak pochybuju, že dostanu pochvalu. :)

29. týden
Asi se mi povedlo se trochu přetáhnout. Protože od úterního rána mě pobolívá v podbřišku. A od čtvrtka už Eliho vůbec nenosím. Duch ale stále a občas víc nepříjemně než příjemně sebou mele. Což mi způsobuje časté výlety na toaletu. Jinak se cítím docela dobře.

30. týden
A to ten Vánoční... Začal ale kontrolou u doktorky, která se úplně nepovedla podle mých představ. Dítě přestalo růst a tak mi doktorka vysvětlila, že mám teď 14 dní na to, abych byla v klidu, hodně jedla a zkusila brát vitamíny. Co se bude dít po novém roce, to absolutně netuším. Navíc je to nějak podivný stav, který zažívám. Ráda bych, aby tohle těhotenství už dopadlo a já si už mohla užívat to miminko. Začíná tedy asi ta fáze těšení. Moje nejoblíbenější, tentokrát s jedním významným ale...

31. týden
Silvestrovský, nějak moc zrovna přelom roku neprožívám a kromě bolesti kyčle způsobenou pravděpodobně náledím, se nic moc nedělo. F. se pohybuje a mele s sebou, můj močový měchýř zřejmě funguje jako skvělá trampolína a pupek mi zase o něco vyrostl a já se snažila taky trochu přibrat. Což se trochu povedlo o půl kila. :)

32. týden - 8. měsíc
Bezpečnostní kontrola u doktorky. Stav po dvou týdnech je, že F. skokově povyrostl. Díky bohům! Takže jsem nakonec do nemocnice nemusela, ale zato mě doktorka upozornila, že bych si měla pomalu připravit věci do porodnice. Protože se zdá, že F. bude chtít na svět brzy.
Jinak jako obvykle: pohyby, močák, kyčel... Zato se mi ale nějak celkově ulevilo a beru to těhotenství najednou i o trochu líp. Jakoby si ho konečně začínám víc užívat.

33. týden
Na procházce jsem si fikla s kyčlí a ta mi dávala zabrat celý týden. Což mi samozřejmě nebránilo pořád někam lítat. :D Taky se objevil problém se spaním. Od jedné do čtyř jsem vzhůru a nedokážu zabrat. Naštěstí přes den se to moc neprojevuje.
A opět jsem na 76 kilech. Můj muž mi říká, ať raději místo ovoce a zeleniny jím normální věci, třeba čokoládu a bůček. Takže zábava nám doma nechybí.

34. týden
Kontrola u doktorky nabírá dobrých zpráv. Přibírám a F. prý taky roste. Všichni se zdají být potěšení a konečně mi dávají pokoj od neustálého kontrolování, co, jak a kdy jím. Haleluja!
Problémy se spánkem naštěstí pomalu ustávají. Možná je to i tím, že mě Eli nenechá jen tak v klidu a já s ním musím neustále něco podnikat. Na jednu stranu je to skvělý, že mě nenechá ustrnout. Na druhou občas by se mi aspoň půlhodinka jen pro mě líbila.

Komentáře

  1. Já hlasuju za čokoládu a hranolky, nikdo si nestěžuje! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obojí miluje Eli a obojí mu nechci dávat moc často a jelikož příklady táhnou, tak to před ním nechci ani jíst :D
      Jsem, zdá se, krkavčí matka :D

      Vymazat
  2. čokoláda a bůček-super :-D
    Jsem ráda, že je všechno v pořádku:-)) A držím palce, ať se F. vydá na svět v ten pravý čas:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím tomu, že děti si nás ,své rodiče, vybírají a že nikdy není vhodnější doba než právě teď a je jedno, kdy to teď je :-)
      Jinak zřejmě manželova rada zabrala, problémy s přibýváním už nemám :D

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová