2. týden - Zaučování

Začátek týdne byl hezký. Doktorka mě potěšila dobrou zprávou, že F. je v pořádku a povyrostl. Opravdu jsem si oddychla.

Jinak týden utekl jako voda a já během něj jen zaučovala, uspávala a nebo čučela do blba. Protože příliš mnoho jiných aktivit se dělat nemohlo. Navíc po každé delší jak deseti-minutové procházce stejně pomalu ale jistě umírám bolestí kyčle, tak jsme se venku ani moc nepohybovali.

Rozhodli jsme se, že se o víkendu zajedeme podívat k rodičům na hory. Sníh, krásné počasí, co neustále tvrdí, že tam mají... Nakonec jsme ale nikam nejeli, protože ve čtvrtek už jim tam začalo pršet. A být na horách když prší? Tak jsme se rozhodli zůstat doma a výlet odložit na příští týden. Místo hor jsme se dohodli s tetou K., že se u nás na víkend zastaví.

V pátek večer tedy přijela teta K. a bylo úžasné sledovat, jak si na ní Eli zvyká a kravne. Zdá se mi, že opravdu potřebuje být i s někým jiným než jen s námi. A to mě zase nutí přemýšlet nad tou školkou. Zda ano nebo ne...

Vítr, co se tu o víkendu zvedl, nám toho tentokrát moc nezničil. Dva květináče a trochu odchlípl kus omítky. Naštěstí to není moc a opravovat to letos zřejmě nebudeme.

Jo a zase se mi rozbil telefon. Tentokrát mi trvá dva dny než se nabije... Už jsem se naštvala a zřejmě se vrátím ke starému a dobrému jablku...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová