Tajemné F.

Od prosince má Duch nejen jméno, ale už se i ví co by měl být.

Jméno vybral muž a vlastně se i hodí a to převážně proto, jak jsme s doktorkou přišli na to, co bude zač.

22. prosince jsme měla plánovaný ultrazvuk. Doufala jsem, že bude vhodná příležitost se optat dr. na to jestli už bude možné zjistit, zda to bude kluk či slečna. Nakonec jsme dlouho řešili úplně jiné věci, které se týkaly zdraví a prospívání plodu. Pak si doktorka vzpomněla, že minule jsem se ptala a nic jsme nezjistili, tak rozhodnutá udělat mi aspoň trochu radost si na dítko posvítila. A po deseti-minutovém pátrání jí prcek zamával.

Ano, je to jisté. Budeme mít kluka. :)
Pro vás bude prozatím znám pouze jako tajemné F. Až se narodí odtajníme jméno :)

Komentáře

  1. Gratuluju k odhalení ;) Málo platné, začátek roku bude klučičí, neznám nikoho, kdo by měl termín v únoru nebo březnu a nečekal chlapečka :) můžeme někdy udělat velkou klučičí blogoslezinu, až povyrostou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě taky u všech našich známých co teď čekají to budou kluci... Mám pocit, že holek bude nedostatek :D

      Vymazat
    2. Tak snad o pár měsíců nebo let později zase přijde vlna holčiček, můžeme si počkat... ;) případně znám jednu prosincovou... :D

      Vymazat
    3. :D Jedna a není to málo? :D :D

      Vymazat
    4. Tak se kluci poperou, jako jeleni... ;)))

      Vymazat
  2. František, Filip... už nevím... jo Felix... Velká gratulace a držím palečky, ať je vše ok. Vlkouš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :*
      Ferdinand, Florián, Fabián, Frederick, Fritz, Ferenc :D Těch klučičích jmen od F je... jen si vybrat to správné. :D

      Vymazat
    2. Ty první čtyři jsem měla ve výběru taky, od jednoho odradila délka, od druhého jogurt... :D ale až na ty poslední dvě - jedno moc německé, druhé maďarské... :D - všechna pěkná!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkujeme :) Brzo tu budu ta nejkrásnější, tak si to konečně začnu užívat :D

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těhotenství a realita

Fialová