Prosinec

Měla jsem zaučovat a co myslíte? Nezaučuji, ale do práce chodím, jsem zvědavá, co budou dělat až jim řeknu, že už jsem na mateřský, tak ať si to v práci vyřeší jak chtějí... Ne, tak drsná nejsem a zřejmě ani nikdy nebudu, ale sní se o tom krásně.
V úterý u nás padal první sníh a s ním se mi udělalo moc dobře na duchu. I když už není světlo mám strašně ráda tohle období prvního sněhu. Je to pro mě to nejúžasnější období v roce. Lehceto venku štípe do tváře, všude je cítit uhlí (i když nechápu odkud, když tu všichni mají plynové kotle :D) a do toho se z nebe snášejí malé různorodé vločky... Prostě miluju!
Ve středu měli dorazit kominíci a co myslíte, dorazili? Správně, dorazili k velké radosti nás všech.
V pátek jsme jeli konečně navštívit mé rodiče na hory. A když jsme se vrátili začali nám krušné chvilky. Eli v neděli jen co na chvíli usnul, tak začal zvracet. A když už v noci klidně spal, tak jsem začala zvracet já.

Tudíž nový týden začal opravdu stylově. V úterý se k nám ze solidarity přidal i muž. Který ale neustále trval na tom, že musí do práce. No naštěstí nevolnost netrvala déle jak 24 hodin. Eli se choval vzorně a my se mohli do sytosti vymarodit. Jediná nevýhoda je, že jsme opět nestihli zpívání koled. Ale z koupelny jsem je slyšela a ohňostroj jsme viděli nakonec všichni tři.
A nejnovější věc tohoto týdne je, že Eli chytnul "pubertu" aneb zdá se, že jsme vstoupili do období vzdoru. A přiznávám se, že se svým stavem to zvládám špatně.
V sobotu jsme ho přenechali prarodičům a sami se vydali na poslední nákupy a do kina. Po dvou letech... na Hobita. A celý výlet si moc užili. Samozřejmě doma (až doma u prarodičů to bylo v pohodě) nás Eli ztrestal hysterií jak z amerického hororového filmu.
V neděli k nám dorazili moji rodiče na pár dní. A už večer se Eli předvedl jak dokáže být rozčilený na rodiče. Celý den nespal a v noci taky spát nechtěl. Nevím, jestli před každým spánkem chce vyřvat, tak to rovnou začneme trénovat tu Estevillovu uspávací metodu...

V pondělí jsme s tatínkem, vlastně s dědečkem začali malovat obývák. Průběh je zdokumentován tady. Pokousal mě pes mých rodičů a Eli odpoledne spal, po té co plakal, protože na mě ten pes zaútočil...
V úterý jsem měla děsný den. Bylo mi špatně a hodně mě bolelo břicho. Večer už moje síla nestačila ani na myšlení. A tak po koordinování veškerého malování a úprav jsem šla spát rovnou s dítkem.
Ve středu už byl poklidnější den. Moji rodiče už odjeli. Domalováno a už jsme všichni spokojení. Muž vybral barvu (smetanová) a já mám vymalovaný obývák. Ohrádka proti nepozornosti je nainstalovaná a dokonce tu je pořád dost místa a ještě více světla. :)
Ve čtvrtek jsme si s Elim udělali odpočinkový den a odpoledne jeli i s mužem vyzvednout fotky pro babičky a dokoupit zbytek vánočních věcí. Nakonec jsme fotky nevyzvedli, protože jsme přijeli pozdě a tak jsme aspoň dokoupili vánoční dárky a zvoneček. Aby jsme měli čím zazvonit, až přijde Ježíšek. :)
Pátek byl už úplně super. Noc sice krušná, ale přes den byl Eli super hodný a pomáhal mi uklízet. Ukazoval kde mám ještě vyluxovat a utíral za mě prach. Odpoledne jsme tedy vyrazili opět pro fotky. Tentokrát už úspěšně.
Víkend byl celý o uklízení a dodělávání. V sobotu jsme domalovali strop v obýváku a vyluxovali celý dům. Vysavač (rainbow) jsme si půjčili od rodičů a musím říct, že to bylo strašný. Dívat se na ten sajrajt, co jsme vytáhli z koberce. Na neděli jsme se prošli po městě a pak už dávali dohromady vánoční seznam a balili dárky.

O dalším týdnu bude už samostatný příspěvek. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství