21 - 27 tt

Zápisky vznikají od 20.října do 7.prosince.

21. týden
Další pravidelná těhotenská kontrola. Tentokrát i s ultrazvukem a tak jsem se pochopitelně těšila, že se konečně dozvíme, co to v tom břiše roste. Doktora začala měření a frnk... dítě zmizelo, pak i po druhé. Doktorka uvěřila, že je to čiperka a hned jak to šlo. Pak se zeptala, jestli chceme vědět pohlaví, uvnitř mě proběhlo rychlé rozhodování, jestli to chci vazne vědět. Nakonec jsem vyhrkla ano. Přece jen dlouho se rozmýšlet nedalo. A z ordinace jsem odcházela s ničím. Je to pořád dítě nebylo možné určit zda je to kluk nebo holka. Máme jen tak 30% šanci. Holt si budu muset počkat do porodu.

22. týden
Začínám šílet kolem pohybů. Proč se nehýbe? Hýbalo se dneska? A pak nastává další sada otázek. Nehýbe se nějak často? Je normální, že je navalené takhle na straně? Vážně mám trochu pocit, že začínám šílet. A to se snažím držet se nad vodou a nenechat se tím nějak rozhodit. Na to jak jsem si do nedávna říkala, že si vlastně ani neuvědomuji, že jsem těhotná se to najednou extrémně změnilo. Mám pocit, že mi najednou otěhotněly i vlasy!

23. týden - 6. měsíc
Začala jsem se hýčkat. Prdím na manžela i na dítě a večer si po koupání dítka vlezu sama do vany já a máčím se a čtu si a odpočívám. Má to úžasný vliv na mou otřesenou psychiku. Jediné, co mě zarazilo, že vlastně mi teď začíná 6. měsíc. Utíká to, strašně to utíká.
A trochu mě zděsily bolesti břicha. Není to tvrdnutí, prostě jen mě pobolívá břicho. Ne žaludek. Vůbec nevím proč. Ozvala se má stará dobrá známá kyčel. Tentokrát to není levá ale pravá. Jestli je to tím, že dítě je víc na té pravé straně a nějak víc se zatěžuje - nevím. Ale večer jsem kolikrát ráda, že vůbec dolezu do postele.

24. týden
Bolesti břicha a kyčle přetrvávají a navíc ještě mi neustále zaléhá v uchu! Jen dopoledne, ale když někam jdu připadám si jak idiot. Zívání ani bonbony nezabírají. A zase jsem byla navštívit svou lékařku, aby zkontrolovala mě i dítě.Vše je v naprostém pořádku.
Když se v noci nebudím kvůli chrchláku malého Eliho, tak mě probudí pálení žáhy a nebo potřeba jít uvolnit močák. A to prý je ten druhý trimestr nejlepší...

25. týden
Těhotenský týden utekl ani nevím jak. Pálení žáhy nepovolilo, kopálista se naučil/naučila novou věc a to je kopat mě do žeber. Vážně by mě zajímalo, jak je to dítě už teď velký, když dosáhne až na žebra!

26. týden
OGTT, vstávala jsem v šest ráno abych v sedm mohla být v nemocnici. Naštěstí jsem zjistila, že v nemocnici jsou stále stejní a milí lidé. Což mě trochu uklidnilo. Jinak cukrovku prý nemám a těhotenství opět probíhá zdárně.

27. týden - 7. měsíc
Kontrola u doktorky, kde jsem dostala drobnou výtku, že nepřibírám. Ale dítě žije, je zdravé tak proč řešit takovou hloupost jako kilogramy? Kdyby věděla jak jsem se činila doma v předvánočním úklidu, zřejmě bych dostala i vynadáno :D
Ale teď vážně, je opravdu přibírání v těhotenství tak důležité? Já začínala na váze 72 kilo, při výšce 175 cm a teď mám 77 kilo. Opravdu se nechci dostat přes 80 kilogramů, protože minule mi to bylo trochu nepříjemné si s takovým číslem stoupat na váhu. Ale to neznamená, že bych se nějak extra šetřila v jídle. Jím všechno a jím normálně, jen jsem omezila jídlo večer, protože pak mě v noci pálí žáha. Kdyby nerostlo ani dítě, tak bych přidala koláček k snídani, ale dítko roste. :)

Komentáře

  1. Mám v okolí víc druhotěhotných (cca 2-4 roky po prvním) a tak nějak se shodneme, že to druhé je fyzicky náročnější a komplikovanější. Osobně už se docela těším, až to budu mít za sebou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem kdesi cetla nejakou studii o tom, ze dite si od rodicu bere nejen fyzickoua psychickou silu, ale i kus jejich duše.
      A čím víc nad tím přemýšlím tím víc mi to přijde jako pravda :D

      Vymazat
    2. A tak... kus duše jim dám asi ráda, ale to tělo nesu nějak hůř :DD

      Vymazat
    3. Poslední dobou nesu těžce oboje... :)

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová