Květen

Měsíc probouzejících se květin a měsíc lásky utekl jako voda. Nějak mi uteklo, že začal a najednou je pryč.
Skoro mám pocit, jako kdybych tím časem plýtvala na něco hloupého. Cestovali jsme, odpočívali jsme a tento měsíc si hodně povídali o plánech. 

Rozběhli jsme rekonstrukci domu, čeká nás výměna plynového kotle, bojleru a budeme dělat i ten krb.
Navíc upravujeme i zahradu. 
Mám pocit, že jsme si ukousli velké sousto, ale držím nám palce, ať se z toho nezblázníme.

Z Háděte se stal už najednou velký kluk, který si rozhodně razí svůj názor. Až mě z toho někdy dost bolí hlava. Jinak v noci se přestává budit a tak jsem aspoň trošičku odpočatá.

Ráda bych vám sem dala nějaké zajímavosti, ale opravdu tenhle měsíc mi nějak protekl mezi prsty.
Je tu jen jedna změna a to upravené kategorie tady na blogu. Všimli jste si? ^^

Přeji vám pohodový červen a mnoho krásných zážitků.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy