Zaujalo mě ~ Březen

Vím psát v půlce dubna, co mě zaujalo v březnu. Bohužel jsme ale nějak neměla dost času si sednout k pc. 

A celý březen mi utekl strašně rychle. A nesl se v duchu rodinných sešlostí. Takže jsem jen vařila a pekla a veškeré informace, které ke mně tekly byly tohoto rázu.

Jen pořídili jsme si s manželem kola. A už jsme najeli nějakých 20 km. Je to málo ale nějak to nehrotíme.
Také jsme probouzeli a zařizovali zahrádku. Chci udělat krásný bylinkový záhon. Vysadila jsem do skalky měsíční jahody (to jsou takové ty prťavé jahůdky), růžičku a pořídila jsem si vřes. Zasadila jsem ostružiny bez trnů a už nás čeká jen zastřihávání. Rozkvetlé třešně a zlatý déšť mi dělají ohromnou radost. Zasadili jsme ředkvičky a ty už začaly klíčit. Ale o tom jsme psala už včera.

Můj táta mi poslal odkaz na Oh Life! Znáte to? Líbí se mi, jak mě to nutí odpovědět na ten e-mail a kromě dvou dní mám celý měsíc popsaný. Což beru jako největší úspěch. Protože deníky mi opravdu nejdou. Ale musím říct, že to má na mě i velkou psychologický dopad. Zjistila jsem, že jsem nudná! Proto se snažím podnikat něco dalšího. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy