Zaujalo mě ~ Únor

Únor se u nás doma nesl v duchu olympijském. Popravdě, dívat se jak jiní sportují, mě vážně moc nebere, akorát si říkám, jak moc velký jsem vlastně lenoch. Jenže můj drahý muž se rád na sport dívá a tak v televizi nic jiného nešlo.

Na internetu se nic jiného než olympijské kruhy vlastně taky neřešili a tak jsem zasedla k četbě. Gulliverovy cesty mám rozečtené už od Vánoc. Nevím, proč si vytáhnu knížku, která mě nebaví a nutím se jí dočíst, ale čtu ji a čtu ji dál...

Polyfazický spánek. Máte s tím někdo zkušenosti? Zkoušel jste to? Mě teda, i když usnu s Hádětem odpoledne, což se moc často nestává, v noci 6 hodin spánku nestačí.

Zamilovala jsem se do smoothie snídaně. Momentálně vede banán, jahody, špenát, domácí jogurt a lžička arašídového másla. Dokonce mi je jí i Háďátko. 


Opět jsem vytáhla svou milovanou vanilkovou vůni od Lush a znovu jí kompletně propadla.

A můj drahý a milovaný choť mi chtěl udělat radost. Ví jak mám ráda jablka a starožitnosti a proto mi pořídil MacBook G4... Je pomalý a je to takový dědeček, ale už vidím jak se bude vyjímat v nově udělané pracovně. (Až k ní muže dokopu.)


Když už jsem se zmínila o té rekonstrukci, tak se přiznám, že už dlouhou dobu toužíme s manželem po krbu. Máme v naší ruině 3 komíny a když jsme všechno dali do pohybu. Sehnali si krbová kamna, ušetřili na vyvložkování komínu, Hádě dorostlo do klidnějšího věku, tak jsme zavolali kominíka. Ten nás pochválil, jak to máme všechno dobře vymyšlené. Vylezl na střechu a zjistil, že komín je zazděný. Naštěstí nám řekl, že to není velký problém, prostě ho znovu otevřou a vyčistí. Vlezl pod střechu a ... nebudeme mít krbová kamna. Nějaký chytrý dělník si chtěl ušetřit práci a do dvou komínů zazdil trámy od střechy. Jediná šance, jak mít krbová kamna je udělat nový kotel a bojler. Tudíž dvakrát větší investice. Já se tomu už jen smála, ale manžel měl zkažený celý týden...

Proto jsem dělala manželovi Cookies a musím říct, že s dýňovými semínky jsou výborný!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová