Čtyřicátý osmý týden

Učíme Hádě chodit i po nerovnostech a do schodů, což ho strašně baví. Vypadá u toho jako osminohý pavouk. Taky si zvykl na botičky a nějaký ten denní režim. Jí úplně senzačně a VŠECHNO! Je z něj teď velký mazel. 

O víkendu se předváděl zlaté babičce a dědečkovi. Jen tam trochu pozlobil se spánkem, nechtělo vůbec zabrat. Spát se mu chtělo, byl unavený, ale prostě zavřít oči? Nikdy!

Pamatuji si, jak vloni touhle dobou jsem si říkala, že bych si vážně měla připravit tu tašku do porodnice, ale pořád jsem zřejmě intuitivně věděla, že času mám dost. A taky jsem šla na první monitorování. Teda to to letí...

Pořídili jsme taky Háděti nočník. Oba jsme se s manželem ale shodli, že učit ho začneme až v létě. 

Vytvořila jsem mu zeleninovou discovery box, kde všechno testoval napřed rukama a pak pusou. Když nahlodl mandarinku, přestala ho zelenina a ovoce skladované v kuchyni zajímat. Konečně!

Naučil se říkat "táta", tedy spíš "t-tá". Říká to pokaždé, když manžel odejde, rozběhne se ke dveřím, začne na ně bouchat a říká "t-tá". Zřejmě ho postihuje separační krize... Dostal i svůj první telefon, tak si ho přiloží k uchu a důležitě pochoduje po celém bytě. Celý tatínek... :D  

Přeji vám krásný víkend plný zajímavých zážitků! 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová