Čtyřicátý devátý týden

Máte doma taky problémy s usínáním miminka? Docela mě uklidnil tenhle článek. Jen doufám, že už se to brzy uklidní, už mě štvou ty lidi, kterým mimina prospí celou noc a usnou sami jen, co je strčí do postýlky

A už v tom zase lítáme, haťa paťa.... Rýmička a kašlíček. Při odsávání si připadám jak Herodes, a proto se s manželem učíme Hádě smrkat. A docela mu to jde, když se mu chce. Jen nevím, chystali jsme se o víkendu na malostranský masopustní průvod, tak uvidíme, jak malému v sobotu bude. 

Tenhle týden byl výživný na návštěvy. Přijeli se sem k nám podívat vtipný strejda-čert a horní babička s dědou a nakonec i naši kamarádi s dětmi. V jednu chvíli, když jsme chovala malé čtyřměsíční miminko a viselo na mě téměř roční Hádě a tříletá princezna... rozmyslela jsem se, že chci tři děti a bohatě mi stačí jedno, maximálně dvě... :D

A jelikož tento týden jsme byli doma, tak jsem se pokoušela u dítka rozvíjet jemnou motoriku a to tím, že šroubuje víčko u flašky a nebo se učí strčit kolíček do flašky. Prozatím ho to baví a je úžasný sledovat ten jeho zaujatý výraz. Proto se ho snažím nerušit při hře a snažím se aby ho nerušil nikdo jiný, což jde o trochu hůř.

Vlastně od včerejška máme první pořádnou bouli. Táta odešel a hned se vrátil a tak Háďátko schytalo ránu do čelíčka. Boule je to pěkná, ale malý jí nosí téměř hrdě. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství