Tak už na mě taky přišla

Samozřejmě myslím vánoční náladu, je tady jako každý rok. Pro představu, jak to u nás doma probíhalo přikládám fotky.
Vytáhla jsem již tradiční vánoční vláček, který s námi tráví již osmé Vánoce a výzdobu, kterou mi tu zanechala moje maminka.

Upečené perníčky mi to doma krásně provonily. Do konce týdne mám v plánu ještě linecké a s tím končí moje vánoční pečení. Protože cukroví mi přivezla maminka, dobrá to žena. Už od září se těší, jak bude s babičkou péct.

Také jsme psali dopisy Ježíškovi. Místo obálek, které se nechávají za oknem, jsem použila hrdličky, kde místo křídel jsou dopisy. Letos jsem si dovolila napsat dopis místo Háďátka. Snad mi to Ježíšek promine.  Příští rok si Háďátko svůj dopis už nakreslí sám.

Všem přeji klidné prožití adventu...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy