Rodičovství

Nějak jsem nevěřila tomu, že mě mateřství změní a nebo změní vztahy kolem mě. Vždyť moji přátelé maji pochopení a baví se s námi už dlouho... Proto je pro mě velkým překvapením jejich nepochopení, že zůstávám doma, když malému není dobře, že muž raději než na pivo chodí rovnou domů. Ale nějak mě to vlastně nešokuje, jen mě překvapilo, že je to u lidí, u kterých jsem to nečekala. Zato jiní mě překvapili, mile.

Změnila jsem se, nejsem už taková ta vždy zábavná a akční jako dřív. Priority se mi změnily a určitě ještě i několikrát změní. Stala se ze mě matka na plný úvazek. A z mého manžela otec. Oba vidíme jak rychle se malý mění a chceme si tohle období stoprocentně užít.

Tak mi odpusťte přátelé, ale moje rodina pro mě vždy byla a bude na prvním místě. A tak to má být...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy