S listopadem...



S listopadem na mě dýchla atmosféra Vánoc.
Nevím, možná je to i tím, že začali dávat Vánoční reklamu na Coca-colu. Ale najednou jsem se začala těšit.







Už teď vím, že chci:
  • Péct perníčky.
  • Nakoupit vánoční výzdobu do domku. 
  • Umýt okna a pomalu se na tu slávu připravit.
  • A zdobit a zdobit a zdobit... 

Dlouho jsem se téhle náladě snažila vyhnout, ale je tu. Dneska, když malý usnul jsem se zaobírala vánočními dárky pro rodinu, pro Háďátko a pro přátele. Nejhorší je, že pořád nevím, co... Pro drahého chotě mám vybrané dva dárky. Ale pro ostatní? Vážně nevím... Ani pro Háďátko nevím. (Kromě nové autosedačky a jídelní židličky.)

A jak u vás probíhali první Vánoce s děťátkem?
Těšíte se taky na Vánoce?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství