Filmy roku 2013 - 1.část

Frankenweenie: Domácí mazlíček
Tim Burton udělal remake svého vlastního filmu. A musím říct, že se mu to povedlo. U filmu jsme se zasmála a vlivem těhotenských hormonů i pobrečela. Příběh malého kluka, který se nechce rozloučit s mrtvým mazlíčkem je prostě skvěle udělaný, jak graficky tak i příběhově.
Za mě tedy 90% a to jen kvůli tomu, že to bylo tak typický Burton, že mu to až ubralo body. Prostě nepřekvapil.

Nespoutaný Django
Uf, uf a ještě jednou uf. Tenhle film se mi těžko hodnotí, litrové výstřiky krve ve filmech jsou podle mě zbytečné. Na druhou stranu bez krvavých potoků by to nebyl Quentin Tarantino. A když se kouknu ještě na další stranu, tak tenhle Tarantino je zábavný. Vlastně nejzábavnější hned po Pulp Fiction. Herci si s rolemi skvěle sedli a nikdo tam nepřekáží. Prostě perfektně udělaný film.
Proto mu dávám 95% (5% procent strhávám za tu krev).

G.I.Joe: Odveta
Těšila jsem se na Tatuma a na Rocka. Jsem ženská a tyhle dva miluju. Ale Tatuma zabijí hned na začátku a já na jednu stranu doufám, že se na téhle americké pitomině nechtěl víc podílet. Akce je tam dost, herci jsou zajímavě vybráni. Jenže mě tam něco vadí, nesedí a opravdu nelíbí.
Omlouvám se filmu a kritikům, chápu, že je to akční film, ale tenhle ode mě dostane jen 30%.

Nevědomí
Nemám ráda Toma Cruise, je mi prostě nepříjemný od pohledu. Doma mu přezdívám "mrkev". Ale film Poslední samuraj se mi líbil i přesto, že tam hrál. A Nevědomí se řadí k druhému filmu, kde se mi líbí. Myšlenka filmu, zpracování, herecké obsazení. Páni! Celý film je skvělá jízda. Všechno krásně jede. Až na konec. Proč ti američani tak milují HappyEndy?! Kdyby to nechali jak to je a vypustili posledních pár minut, udělali by líp.
80%, když filmu vypnu dřív tak 100%. 

Iron Man 3
Skvěle povedený film, po druhém dílu, který byl trochu dost divný, se trojka povedla. Má všechno ze Starka a je zde cítit silný vliv komiksové adaptace. Akce tu běží přesně jak má. Postava není tak ukecaná a protivná, jako v předešlých dílech. Tady si můžete i Iron Mana zamilovat!
Podívat se na film rozhodně není ztrátou času, proto 70%.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy