Debordelizace

A opět nastala doba mého velkého uklízecího seznamu.

Naštěstí se nám podařilo míru papírového nepořádku udržet a tak se bude jednat jen o obyčejný prach, okna a nahromaděné noviny a časopisy. I tak to ale bude pěkně náročné. Pro usnadnění jsem si vzala papír a barevné tužky. Popravdě někdy mám pocit, že daleko víc mě baví seznam psát než s ním pak uklízet.

Znovu taky budeme stěhovat obývací pokoj. Zároveň doděláme chodbu s odpočívadlem, kam už chybí jen nastěhovat křesla. A já doufám, že se mi podaří přestěhovat a uspořádat knihovničku.

Tohle prostě bude náročný víkend a musím si rozmyslet vánoční výzdobu. Letos totiž pořádáme Vánoce u nás a ne na horách. Ono už nám zbývá necelé dva měsíce do Vánoc.

Ani nemrkneme a bude tu první advent!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství