Září

Je to zvláštní.

S každým prvním pondělím v září mám pocit, že začíná nový rok. Zřejmě je to dáno školou a tím, že jsem vlastně pořád ještě více jak půlku života strávila na škole. Letos však pro mě opět nastalo první září a první den ve škole, tedy v práci. Ve staré práci za nových podmínek.

Vyvolalo to ve mně jistý druh nostalgie. Neměla jsem připravenou svačinu a ani tašku do školy/práce. Ale stejně ten večer před pondělkem byl jiný. Bylo to cítit ve vzduchu. Končí léto. Končí jedno období a začíná zase jiné. Další.

Během těch několika málo let, co jsem na světě, jsem se naučila změny vítat. A to i tehdy pokud nebyly k lepšímu. Ono je někdy lepší se vrátit o nějaký ten krok zpět. A na letošní školní rok jsem si udělala kupu plánů. Samozřejmě, žádný z nich se mi nedaří dodržet stoprocentně. Ale i tak se s nimi pochlubím.
1. Veškerou práci zvládnout během jednoho týdne, ať tam nemusím být celý měsíc. (Proto tento příspěvek píšu z práce.)
2. Každý den vařit domácí jídlo a nebo ho mít na další den připraveno. (Tady si představte, jak pískám a dělám, že takovou blbost jsem vlastně ani neřekla.)
3. Cvičit aspoň třikrát týdně a nebo každý den alespoň chvilku. (Tak tady je drobný úspěch, vytáhla jsem elipsový trenažér do obýváku, abych na něm mohla cvičit, když budu mít chvilku. To je ale jediný úspěch.)
4. Držet domácnost ve funkčním stavu. (Včera došly lžičky.)
5. Dočíst rozečtené knihy. (Jejda...)
6. Trochu každý den relaxovat. (O_o)
...

Jak vidíte, trochu se v tom plácám. Jenže od toho přece září je! Abychom našli ten rytmus a zažili nový řád...
Jsem prostě optimista.
Přeji všem krásné září a krásný nový školní rok...

Komentáře

  1. To jsou tedy odvážné plány, tak přeju, ať vyjdou z co největší části.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství