Druhé dítě?

Proč všichni lidé očekávají, že když jsem úspěšně zvládlo jedno početí a porod, tak to chci absolvovat znovu? Nejlépe asi hned, když se mě, hned jen co mě vidí, ptají na druhé dítě.
Mám připravenou odpověď: "Když to půjde, proč ne."
A nastává druhá zděšená reakce: "Takhle brzo?!"

Holt, lidem se zřejmě nezavděčíte. Pravda je, že mám tři roky pro zplození druhého dítěte, protože jsem se zařekla, že po 30-tinách nechci už dítě. A popravdě, během těch tří let je mi to jedno, kdy se to stane. I kdyby to mělo být za těch devět měsíců. (Což nebude, nebojte ;-) )

Doopravdy si říkám, proč ne. Hádě se pomalu učí zabavit se samo a za devět měsíců už bude určitě samostatnější ještě víc. Bude chodit a když s malým sourozencem bude vyrůstat, určitě se pro něj nestane vetřelcem. Bude už od malinka zvyklý na to, že se naše pozornost rozděluje na něj a někoho dalšího.

Bude to určitě hektické a ze začátku těžké. Ale věřím tomu, že co se má stát, to se stane. A kdyby příroda věděla, že to je špatně, tak by nám ženám nedala tu možnost znovu otěhotnět. No ne? :-)

Komentáře

  1. Mě to připadá, že to jsou takové automatické otázky, o jejichž smyslu lidi ani nepřemýšlejí. Mě to vždycky strašně štvalo a chtělo se mi odpovědět: "Co je ti do toho." Ale možná jsem jenom přecitlivělá.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství