Neslavíme Valentýna

A jděte s tím už do ... Skotska třeba.

Mohu se zeptat, proč bych v jeden den měla své drahé polovičce dát najevo, že ho mám ráda?

Zastávám ten názor, že moje činy mluví za mě a proto můj choť nepotřebuje, abych mu v tento jediný den kupovala sladkosti nebo se s ním jen kvůli tomu pomilovala!

A to nepotřebuju ani já?!

Nemám ráda tenhle svátek a to převážně z toho důvodu, že všem osamělým či právě opuštěným v tom jenom ráchá čumák!

Navíc ti lidé, co k sobě něco cítí, si to řeknou i bez datumu v kalendáři a mají jiná, svá vlastní data, která jsou pro ně důležitější...

Prosím, máte někoho rádi?

Nečekejte na nějaký den, ale rovnou mu to řekněte.

A na Valentýna se úplně vyprdněte! Je to uměle vytvořený svátek všemi těmi květináři, šperkařemi a čokoládovnami...

Komentáře

  1. Zastávám názor, že to je opravdu komerční svátek, minimálně v ČR :-D Děs hrůza. Spíš koupím čokoládu manželovi na 1. máje :-D Nesnáším Valentýn - aaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se víc těším na 1.máje, venku krásně a my budeme s prckem lovit rozkvetlou třešeň :)

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová