Proč mám ráda Vánoce...

Díky mnoha stěhováním a problémovému sourozenci se mi už v dětství změnil celý názor na Vánoce.

Každé dítě se těší na dárky a já už od nějakých 10-ti let se těším na to až se pod stromečkem všichni sejdeme. Celá rodina! Byl to takový klidný den, neřešili se žádné potíže a problémy a jen se povídalo, koukalo na pohádky a pošťuchovali nás k jídlu, abychom neviděli Zlaté Prasátko. Dárky byl vítaný bonus a většinou jsme dostali jednu dvě hračky a věci praktické (oblečení, věci do školy a takové ty nepopulární dárky).

A nyní jako dospělejší mám tyhle svátky ještě raději. Popravdě hon za dárky z duše nenávidím, ale beru to jako nutné zlo, abychom se sešli. Navíc mám to neuvěřitelné štěstí, že moje rodiče a tchánovci si spolu sedli a tak tyhle svátky trávíme všichni pohromadě na horách. Moje maminka je ve svém živlu, neboť nás může všechny pohostit. My ostatní máme radost, že jsme pohromadě.
Bratr se těší, co dostane za dárky.
Muž, že se na Vánoce může se svou sestrou zkoulovat.
Tchyňa je ráda, že nemusí všechno připravovat sama a má si s kým promluvit. (Jak říká ona s někým normálním.)
A já miluju ten mumraj, hluk a pohodu, která z každého čiší...

Tahle pohoda mi dělá ty nejkrásnější Vánoce a opravdu nechápu, proč se v dnešní době vytrácí tohle kouzlo Vánoc a je nahrazováno věcmi. Lidé se ženou za dárky a zapomínají, že Vánoce jsou především o tom nebýt v té tmě sám a spolu s rodinou a přáteli bychom měli čekat na světlo.

PS: Příští rok se se všemi domluvím, že Vánoce budou úplně bez dárku. Dám ruku do ohně, že mi to neprojde :D

Komentáře

  1. Jsi mě rozbrečela :-( V dobrém závidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tím těhotenstvím, rozněžňuju se sama a občas ty myšlenky prostě musí ven :)

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová