Léky na depresi

Podařilo se mi zjistit, co zabírá na stoprocent! Tedy aspoň u mě, ale třeba se inspirujete ;)

1. Setkání s kamarádkou, která je bez chlapa a "je jí tak mnohem líp", i když o dvacet minut později mi plakala na rameni, jak jí nebaví být singl. A zajímala se o to, jak jsem to zvládala já... Popravdě, nepatřím mezi emancipované typy žen nebo feministky. Já chlapa k životu potřebuju a nestydím se za to. Ale drbání a poslouchání, že někomu se taky nedaří skvěle, mě vždycky potěší a dodá chuť do života. Prostě v tom už nejsem sama...

2. Čokoládové bonbony. (Toffifee nebo ty z Neuhausu a nebo ty marcipánovo-pomerančovo-čokoládové placičky z Bělehradu...)

3. Vana plná pěny.

4. Koncert Sarah Brightman, i když byl vyposlechnutý jen z YouTube.com

5. Jeden den bez hřebenu, telefonu, notebooku a strávený pouze v pyžamu s kakaem v ruce.

6. Vůně vanilky.

7. Nic nedělání s manželem.

8. Barevný lak na nehty.

9. Čisté a voňavé povlečení.

10. A nakonec česká klasika: bramborová kaše s řízkem!


Prostě... Musela jsem to napsat, abych příště věděla, co dělat!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství