Striová víla

Za každou těhotnou dívkou či ženou se jednou přijde podívat hrozivá Striová víla! 


A teď trochu vážně... Strie, asi každá jsme o tom slyšela a asi každá tak trochu doufáme, že se nás to netýká. Jenže pokud otěhotníte začíná se vás to týkat, navíc můžete k tomu mít i rodové pre-dispozice. Takže pokud jste na tom tak dobře jako já a vaší mamince kůže popraskala, asi se tím budete trochu víc zabývat. 

Všude vám řeknou, že nemáte přibírat moc, hodně pít a mazat. Mazat ale čím? Na trhu existuje nepřeberné množství všech možných krémů a kdo se v nich má vyznat. (Pokud máte dobrou lékárnici, poradí vám. Pokud ne, budete lovit na internetu.) 

Už jsem trochu lovila a nějaké krémy jsem i dostala a tak ten lov trochu usnadním. 
(Ceny jsou uvedeny odhadem, protože co obchod to jiná marže.) 
Můj odzkoušený žebříček Top produktů: 

1. Elasti-Q 
Prodávají se dva typy. Original a Exclusive. Vůně je příjemná a rozpatlávání je podle mě trochu tužší, ale pořád v pohodě. 
Cena: 
Original - 200 ml - cca 140 Kč
Exclusive - 150 ml - cca 250 Kč

2. Kokosový olej 
Na ten nenechám dopustit nikdy. Hodí se na všechny nešvary kůže, vlasů i zažívací potíže. Můj osobní soukromý všelék.
Cena: dle značek různá, ale jde sehnat 300 ml do 200 Kč

3. GS Mamastrie
Vůně je podle mě trochu těžká, ale skvěle se rozmazává. 
Cena: 150 ml - cca 120 Kč

4. Vichy Anti-Strech Mark Cream
Vůně je příjemná a patlavost taky. Navíc v krabičce je podrobný návod jak se mazat, aby jste kůži zbytečně nenapínaly. 
Cena: 200 ml - cca 500 Kč

Jinak prý pomůže jakýkoliv tělový krém, pokud jej budete používat pravidelně. 
Jak vlastně poznáte, že strie na kůži vzniká? Objeví se svědění pokožky a následně pak drobné zarudlé trhlinky - ty se většinou ještě rozšiřují! Takže jakmile začne svědit kůže na břichu, prsou či bocích - honem rychle namazat! 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová