Cookies

Máte rádi cookies?

Vždycky když mě chytne splín nebo podzimní deprese udělám cookies. Nevím proč, ale ta kombinace ještě teplé sušenky a kakaa mě dostane do pohody.

Ale trvalo mi dlouho než jsem objevila ty "nejlepší" a abych vám ušetřila trochu času podělím se o recept.

370 g polohrubé mouky
250 g másla
220 g cukru
2 velká vejce
vanilkový cukr
5 g kypřícího prášku (přibližně půl pytlíčku)
360 g čoko-lupínků a pokud neseženete tak hrubě strouhanou čokoládu
(můžete udělat i tří barevnou variantu hořká-mléčná-bílá po 120 g)

Všechno smícháte dohromady, těsto je hutné a lepkavé.

Připravíme si plech a pečící papír, pomocí lžíce naházíme bochánky na plech a uděláme velké rozestupy. Protože bochánek se rozpeče do placičky. Tak ať se vám nespojí.

Pečeme v troubě na 190°C přibližně 10 minut.
Cookies jsou světlejší a teplé se rozpadají, takže z plechu je sundavejte opatrně.

Až mě zase chytne trudomyslnost, vyfotím a přidám fota! Mám jen jednu konečnou...


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství